待ちに待った曲が発表されました!The whole song is now released!

Share for Smileの楓子です。
English follows Japanese.
 
2週間ほど前にサビの部分の動画がYouTubeにアップされてからとても楽しみにしていた「My Hero ~奇跡の唄~」が発表されましたね。一度聞いて大好きな曲になり、一日で何度聞いたか分からないほど再生していますが、飽きることなく毎度同じところで感動しています(笑)
私は、「一度きりだし 楽しまなくちゃ 欲張らなくちゃ」という部分でとても感動し、そのあとの「やってみなきゃわからぬものさ」がとても大好きです。
この曲には小児がんサバイバーの子供たちも参加し、小児がんと現在も闘っている子供たちはもちろん、私たちのような健康な人も元気づけ勇気づけてくれるような曲です。
まだ聞いていない人はぜひ下記のリンクから聞いてみてください!
About 2 weeks ago, I posted about the music (sorry it's in Japanese but I will definitely translate it) for paediatric cancer patients today. I have been listening to it number of times, and I still am going through an emotional moment haha
I love the part where it says "It's only once let's have fun be selfish" and also the lyrics "You wouldn't know until you try". There are paediatric cancer survivors joining in this music video, and this song encourages those who are currently fighting against paediatric cancer, but also healthy individuals like me.